MÓJ PLAN NA BYCIE SZCZĘŚLIWĄ!

Dobry humor nie opuszcza mnie od kilku dni, mam coraz więcej chęci do zmian. Dziękuję tym, którzy poświęcili swój czas by napisać pod ostatnim postem kilka słów. Potrzebowałam takiego motywacyjnego kopa. Uwierzyłam, że wszystko co dzieje się wokół mnie jest zależne teraz tylko ode mnie. Mam plan jak uczynić to życie szczęśliwym życiem, moim życiem.

1. Zmień swoje postrzeganie!
Przestań patrzeć na siebie krytycznie. Zaakceptuj siebie, takim jakim jesteś i ucz się akceptować innych. Jeśli nie potrafisz znaleźć w sobie pozytywów nikt inny również ich w Tobie nie znajdzie. Brak pewności siebie powoduje, że stajemy się marionetkami w rękach innych ludzi. Uzależniamy swoje decyzje i myśli od tego co powiedzą inni. To jak spacer po cienkiej linie – słowa krytyki od obcej osoby mogą wpędzić nas w niepotrzebne i kompletnie nieuzasadnione kompleksy.

2. Planuj!
Staraj się efektywnie zarządzać swoim czasem. Główną zasadą jest równowaga. Staraj się każdego dnia znaleźć czas na pracę, naukę, przyjemności i odpoczynek. Kładąc się do łóżka poświęć pięć minut na przeanalizowanie kończącego się dnia, ale również obowiązków na następny dzień. Pozwoli Ci to ustalić hierarchie wykonywanych czynności i pozwoli wykorzystywać każdy dzień do maksimum.

3. Oddaj się swojej pasji!
Najważniejszą rzeczą w życiu jest spełnianie się. Znajdź hobby, dzięki któremu otworzysz się na nowe dotąd nieznane doświadczenia. Pomyśl czy jest coś co zawsze było Ci bliskie, a jednak wymówki pozwalały odłożyć to na później. Może właśnie teraz jest odpowiedni czas na to by odważyć się wyjść ze swojej strefy komfortu.

4. Zadbaj o siebie!
To chyba aktualnie mój ulubiony temat. Problemy zdrowotne dały mi nieźle w kość, dlatego pielęgnacja skóry i ciała to dla mnie sama przyjemność. Gwarantuje Wam, że chwila wieczornego relaksu w wannie z maseczką na twarzy i olejkami eterycznymi potrafi zdziałać cuda nie tylko w kwestii urody, ale również samopoczucia. Oczywiście dbanie o siebie nie musi kończyć się na samej pielęgnacji. Ogranicza nas tylko własna wyobraźnia.





5. Nigdy się nie poddawaj!
Nawet jeśli masz gorszy dzień czy coś Ci nie wyszło pamiętaj, że to nadal Twoje życie i to Ty decydujesz jak będzie ono wyglądało. Możesz pójść po najniższej linii oporu poddać się i żałować albo wziąć się w garść i przetrwać. Każdy upadek kształtuje nasz charakter i pozwala wyciągać wnioski, dlatego wsłuchaj się w swoje "ja" i postępuj zgodnie ze swoim sumieniem.


pytaj i pisz, jeśli potrzebujesz
ask.fm
gmail




2 komentarze:

  1. Super rady! Korzystam ze wszystkich tylko z tą ostatnią trochę średnio, bo mam "słomiany zapał"
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny post na wakacje, w które każdy z nas chce o siebie zadbać ^^ Nie możemy dac się lenistwu :D
    Pozdrawiam :)
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Milletica , Blogger